محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد ۴ نفر از یک خانواده ۵ نفره در روستای آلما جوق فریمان قربانی سیل شدند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبگرفتگی شدید در محور مواصلاتی روستای سلطان آباد خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

 ۱۴ هزار میلیارد ریال به ساخت آزادراه مشهد-چناران اختصاص یافت

  • کد خبر: ۱۱۱۸۵۸
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
 ۱۴ هزار میلیارد ریال به ساخت آزادراه مشهد-چناران اختصاص یافت
مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: طرح ساخت آزادراه مشهد- چناران از مصوبات سفر اخیر رییس جمهور به خراسان رضوی ۱۴ هزار میلیارد ریال بودجه گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس پناه با تشکر از رییس جمهور افزود: این بودجه به واسطه مصوبات سفر ایشان برای تکمیل طرح طی ۲ سال در نظر گرفته شده است و ما منتظر تخصیص این بودجه هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه سازوکار اداری و بوروکراسی مشخصی برای تخصیص بودجه تعیین نشده و افق روشنی برای دریافت این بودجه برای ما وجود ندارد، اما اگر وضعیت تخصیص بودجه روشن شود می‌توانیم به قول خود برای تکمیل طرح طی ۲ سال پایبند باشیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: اگر منابع مالی، به موقع و در فصل مناسب به دست ما برسد می‌تواند اثرگذار باشد مثلا اگر بودجه در زمستان به دست ما برسد نمی‌توانیم به خوبی طرح را پیش ببریم، اما اگر منابع در فصل مناسب به دست ما برسد می‌توانیم به شکل مناسبی به پیمانکار فشار بیاوریم.

پناه افزود: کارگاه طرح در همه مسیر‌ها در حال فعالیت است و فعلا پیشرفت کار در طول مسیر ۵۴ کیلومتری مشهد- چناران حدود ۲۳ درصد است.

وی اضافه کرد: اولویت ما تکمیل طرح از تقاطع ناظریه از کنارگذر شمالی مشهد تا چناران است و امید است بتوانیم تا ۱۸ ماه این بخش را تکمیل کنیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: در بخش نخست طرح، ساخت پنج کیلومتر ابتدایی آزادراه چسبیده به شهر مشهد با شهرداری این کلانشهر است و هم اکنون با شدت و ضعف در حال انجام است.

پناه دی ماه پارسال در گفتگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود: تاکنون کار ساخت این آزادراه ۵۴ کیلومتری ۲۱.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که البته روند پیشرفت طرح از ۲ ماه قبل شتاب بیشتری گرفته است.

آزادراه ۶ بانده (سه باند رفت و سه باند برگشت) مشهد - چناران بدون تقاطع همسطح برای رفت و آمد خودرو‌ها با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

تاکنون ۲ آزادراه مشهد - باغچه و کنارگذر شمالی مشهد در مجموع به طول ۱۱۲ کیلومتر در خراسان رضوی ساخته شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->